12 jul 2014

Dag 6: Stanzach - Weißenbach - Stanzach

Als het gisteren vrijdag was, dan moet het vandaag haast wel zaterdag zijn. Dat betekent dat we alleen vandaag en morgen nog hier zijn en maandag weer op huis aan gaan.

vandaag zijn we begonnen in Stanzach en zijn over de Lechweg, langs de, je raadt het nooit, Lech gelopen naar Weißenbach. zo'n 13 km verderop. In dit stuk van de Lech bevinden zich heel veel grindbanken. Er werd over dit stuk gezegd dat het soms net was alsof je je in Alaska bevind. Ik ben nog nooit in Alaska geweest, dus ik heb niks om te vergelijken, maar ik weet wel dat het hier in ieder geval heel mooi is.











Helaas heeft mijn enkel het vandaag aan het einde van de wandeling een beetje laten afweten en doet hij nu zeer, maar gelukkig hebben we morgen geen loopdag meer. We hebben namelijk zelf weer een alternatief programma bedacht. Wat het precies is vertel ik nog niet, maar dat zien jullie morgenavond dan wel.

Maar als het mooi weer wordt, zouden er wel eens hele mooie plaatjes aan kunnen komen.

dus tot morgen!

Stay Tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat gerust een reactie achter / please leave a reply when you feel like it