27 aug 2013

Het zit er weer op :(

eergisteren in de vroege ochtend aangekomen. ik landde een uurtje later dan gepland en ook de bagage liet nog op zich wachten. thuis eerst even gedoucht en toen direct m'n bed in. rond etenstijd weer er uit en rond middernacht weer er in en bijna 13 uur achtereen geslapen. een behoorlijke jetlag dus.

helaas maandag alweer naar school, maar het is wel het ALLERLAATSTE middelbare school jaar!
wal zal ik blij zijn als het er op zit! wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. direct studeren of eerst een jaar af nemen en gaan reizen? reizen is iets wat ik graag nog een keer zou doen, en dan wat langer en wat meer bestemmingen.

ik heb gelukkig nog een jaar om daar over na te denken, maar ik beschouw het toch zeker als een optie. en misschien kom ik op zo'n reis wel iets tegen waarvan het me leuk lijkt om later te gaan doen.

mijn reis zit er dan wel op, maar deze blog gaat nog door. ik heb besloten om de blog te behouden en zo nu en dan wat van mezelf te laten horen. wel ga ik hem wat wijzigen. De achtergrond bijvoorbeeld, en uiteraard ook de titel.

hierbij wil ook mijn oom en tante nog even bedanken voor de geweldige vakantie! ik zie jullie snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

laat gerust een reactie achter / please leave a reply when you feel like it